Connect with us

סימולאציה

אספלט 8 להורדה למחשב – מירוץ מכוניות שמעולם לא חוויתם

כולם, כולל כולם, אוהבים משחקי מירוץ. ואם במקרה לא אוהבים, ברגע שמתחילים לשחק האדרנלין מתחיל לזרום. אלו משחקים כיפיים, צבעוניים, ממריצים ומעניינים. ולכן אין שום סיבה שהם לא יהיו משחקים שקל להתמכר אליהם.

אספלט 8 הוא משחק מירוץ מכוניות שפותח בשנת 2013. המשחק פותח על ידי חברת gameloft, בתור חלק מסדרת משחקי מירוץ בשם ‘אספלט’. הוא כיפי, הוא ממריץ, והוא הולך להשאיר אתכם הרבה שעות עירניים ומחכים לעוד, ועוד שלבים.

אספלט 8 להורדה למחשב – כך תיהנו מזמן חופשי

אספלט 8 הוא משחק שבנוי משלבים שבהם רמת האתגר והקושי עולה ככל שהשלבים עולים. בסיום כל מירוץ השחקנים המשחקים מקבלים מטבע וירטואלי המותאם לרמת ההצלחה בשלב, וכוכבים.

מעבר לסדרת שלבים חדשה מתקיים רק אחרי שצוברים כמות ספציפית של כוכבים, מסדרת השלבים הקודמת. רוב מסלולי המרוץ הם בעלי עד 7 מכוניות שונות אחת מהשניה. במכוניות נוהגים שחקנים אמיתיים, בין אם במשחק ברשת, ובין אם במחשב במצב שבו המשחק ירד למחשב. אפשר להתחרות גם רק נגד המחשב, או נגד שחקן אחד.

אספלט 8 להורדה למחשב בחינם

מהות המשחק

בין אם אתם משחקים במשחק אספלט 8 פרוץ להורדה ובין אם אתם כבר במשחק אספלט 9 להורדה למחשב ישנם אולי שינויים קלים בין מסלולי המירוץ. המסלולים הם קצרים, מסתיימים תוך עד שלוש דקות וביניהם כמה מרהיבים במיוחד.

אספלט 8 להורדה למחשב הוא משחק חינם והמסלולים בו מכילים הסתעפויוות אלו ואחרות. אלו הם לבחירת השחקן האם להכנס אליהן, או להמשיך לחמוק מהן. המסלולים כל כך מאתגרים וריאליים, שהכבישים הם בעלי דרך עפר, רמפות, ושיבושים שאם השחקנים עוברים עליהם הם ממש עפים באוויר. כך השחקנים צוברים ‘זמן אוויר’ שהוא גם חלק מהמשחק. הרמפה המעוקלת מובילה ל’גלגול חבית’ כאשר עוברים עליה.

כמה שצוברים יותר זמן אוויר, כך מיכל הדלק של השחקן מתמלא. מיכל דלק שקוף, זהוב, או כחול מפוזר לאורך כל המסלולים. השחקן יכול להאט את מהירות המכונית ולסטות לשמאל או לימין וככה גם לנהוג במצב ‘דריפט’. אם תכנסו לדריפט לפני שאתם עולים על רמפה של קפיצה, הרכב יסתחרר באוויר. יש לא מעט שלבים שבהם תצטרכו לבצע את הפעולה הזאת על מנת לזכות במקסימום הנקודות.

אם תאיצו במכונית, דעו כי זה נעשה באופן אוטומטי. אך השליטה בבלימה ובהיגוי לא, ואפשר גם לנסוע לאחור. אם השחקן מתנגש ברכב אחר מהצד או מאחור ניתן למחוץ את הרכב, וזו פעולה הנקראת ‘נוקדאון’. גם זו פעולה שיש לבצע בכמה מהשלבים על מנת לנצח את המתחרים ולהגיע לניקוד גבוה ושלבים גבוהים יותר.

אם השחקן יאיץ ברכב בעזרת גז ניטרו הוא ישיג מהירות גבוהה באחוזים גבוהים, לזמן יחסית קצר. התאוצה שתגיע בקצב מספיק תוביל ל’פרפקט ניטרו’, שובל כחול מהאגזוז שמראה על מהירות גדולה יותר. יהיה קשה מאד לנצח את המתחרים ללא שימוש בגץ מאיץ.

מסלולי המירוץ המגוונים מכילים מכשולים כמו קירות, מחסומים, עצים, בתים, רכבים אחרים ועוד. אם אתם מתנגשים ברכב רגיל במשחק מאחור אתם מאבדים ניקוד. אבל אם אתם מתנגשים ברכב שנוסע בנתיב נגדי, אתם בעצם מעורבים בתאונה. לאחר תאונה הרכב מתרסק, וחוזר למירוץ אחרי כמה שניות.

המסלולים מגוונים מבחינת הנוף בברצלונה, טנריפה, גינאה, לונדון, טוקיו, וגם ונציה. בכל פעם על השחקנים להשתמש בפיצ’רים שונים ברכב על מנת להשתתף במסלולים. כמו כן, עם הגרסאות המתקדמות התווספו מסלולים בסן דייגו, ריו דה ז’נרו, פטגוניה, דובאי ואפילו החומה הסינית.

אספלט 8 להורדה למחשב מציע מגוון גדול של מכוניות ספורט שונות, ומגוון של מירוצים המתאימים להן. חלק מהן נחשבות יוקרתיות ביותר. כל שחקן יכול לרכוש סט של צבעים לבחירה, הצבעים הם צבעים אחידים. וישנם גם סטים בצביעה מיוחדת עם דוגמאות. המכוניות מתחלקות לקטגוריה על סמך יכולת התאוצה והמהירות המקסימלית שלהן, ועל סמך ביצועים על המסלולים בכביש.

לכל שחקן יכולת לרכוש כמה מכוניות והוא אף צובר הישגים על רכישתן. על כן, כל רכב משתייך לקטגוריה אחרת של הישגים במסלולים. כמו מכוניות איטלקיות, גרמניות, אמריקאיות וכו’. מסלולי המירוץ המגוונים מראים רכבים צבאיים, מטוסים, ואף חלליות ורקטות בחלק מהמסלולים. אלו מתחילים ‘לנוע’ ממש לקראת השחקן כשזה מתקרב אליהן במסלול.

את המירוצים מלווה מוזיקה על פי בחירה מתוך קטגוריות קבועות: מוזיקת בס, מוזיקת רוק או אלקטרונית. והשחקנים יכולים אפילו לרכוש כסף וירטואלי (בתשלום של כסף אמיתי) וככה גם לצבור צי של מכוניות יוקרתיות מהירות וחזקות. המשחק גם מאפשר שיפור יכולות המנוע, פיצ’רים להוספה למכוניות ומגוון של ‘מוצרים’ לרכישה במשחק.

למה כל כך כיף לשחק משחקי מירוץ

גם אם מעולם לא חיבבתם משחקי מירוץ, מהרגע שתנסו לא תרצו להפסיק. מדובר בכיף גדול, ולא חייב שיהיה סימולטור ריאליסטי עם גרפיקה מטורפת כדי ליהנות מהמשחק. המשחקים הקלאסיים מציגים את מרבית הסיטואציות בצורה מספיק ריאלית.

נהיגה במזג אוויר חורפי, או במזג אוויר קייצי. נהיגה ביעדים בעולם עם נופים שלא חשבתם שתגיעו אליהם. תגמול בניקוד, צ’ופרים במשחק, וגם ‘סיוע’ עם בוסטים קטנים טכנולוגיים המסייעים לכם לעבור הלאה שלבים במהירות.

כל אלו לא רק ממכרים באופן הטוב ביותר, אלא פשוט גורמים להנאה גדולה.

לינק להורדה: https://www.microsoft.com/he-il/p/asphalt-8-racing-game-drive-drift-at-real-speed

בקרו בדף הבית למבחר ענק של משחקי מחשב להורדה נוספים.

5/5 - (1 vote)
Click to comment

You must be logged in to post a comment Login

Leave a Reply